ست ناخن مانیکور و پدیکور آلمانی

ابزار مانیکور و پدیکور اصل برای داشتن ناخن های زیبا

ابزار مانیکور و پدیکور

داشتن ناخن های خوش فرم می تواند به جذاب تر بودن شما کمک کند . ناخن های بد فرم و شکسته حتی ممکن است در صورتی که بهترین لباس ها را هم بپوشید شما را از لحاظ ظاهری بد جلوه دهد. مهمترین چیزی که باید قبل از تهیه کیت مانیکور بدانید، این کیت ابزار کامل برای مانیکور ناخن را داشته باشد. ناخن گیر کاملا تیز، در واقع فقط انبردست هستند. حتی اگر ترجیح می دهید ناخن های خود را توسط یک متخصص انجام دهید دلیلی ندارد که یک کیت مخصوص مانیکور شخصی نداشته باشید، برخی از سالن های ناخن به صورت 100٪  موازین بهداشت را رعایت نمی کنند. ارزش مراقبت از ناخن های خودتان بیشتر از تمیز کردن و شکل دادن به ناخن ها میباشد. همچنین سعی کنید از مواد شیمیایی خیلی قوی که ممکن است ناخن های شما را خشک و ضعیف کند اجتناب کنید.

اگر می خواهید یک مانیکور عالی داشته باشید باید مجموعه ای از تمام ابزارهای مورد نیاز به صورت کامل تهیه کنید که شامل قیچی ناخن ، قیچی کوتیکول ، ناخن گیر دست ، کلیپر ناخن پا ، موچین ، سوهان ناخن ، تمیز کننده ناخن ، و یک چوب صاف است که ابزاری برای پاک کردن و رفع کوتیکول است. بعضی ها به خاطر اینکه کیت را ارزانتر تهیه کنند از ناخن گیر ها و ابزار مانیکور و پدیکور اصل و استیل در داخل کیت استفاده نمیکنند .

کیت های مانیکرو و پدیکور زیر آلمانی میباشند

ست آرایشگری ناخن ، آموزش ارایشگری زنانه ست پدیکور و مانیکور ، آموزش آرایشگری زنانه ست ناخن مانیکور و پدیکور آلمانی ست ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.