نکات مهم قبل از رنگ کردن مو

نکات مهم قبل از رنگ مو

نکات مهم قبل از رنگ کردن مو در آرایشگری زنانه :

رنگ کردن مو یک لحظه هیجان انگیز برای خانم ها بوجود میاورد. رنگ مناسب میتواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و شخصیت جداگانه ای در شما ایجاد کند. اما برای دستیابی به رنگ ایدال تان چند نکته کلیدی است که باید بدونید.

اگر برای اولین بار است که موهایتان را رنگ میکنید به یک “متخصص رنگ مو حرفه ای” مراجعه کنید نه یک آرایشگری که همه کار مانند اصلاح ابرو، میکاپ و گریم ، اپیلاسیون، خدمات پوست، کوتاهی مو و … انجام میدهد.

از رنگ کردن مو در خانه توسط خودتان خودداری کنید.

 

آیا باید قبل از رنگ کردن موهای خود را بشوییم؟

هنگام رنگ کردن مو موی سر باید نسبتا تمیز باشد. همانطور که مشخص است، بیشتر رنگ‌های مو طوری طراحی شده‌اند که روی موهایی که تازه شسته نشده‌اند بهتر عمل کنند. بنابراین اساساً، نباید موهای خود را حداقل 24 ساعت قبل از رنگ کردن آن بشویید نباید هم زیاد کثیف باشد. بهتر است از استفاده شامپو و نرم کننده در روز رنگ کردن خودداری کنید، اما شب قبل با خیال راحت موهای خود را بشویید.

آیا باید قبل از رنگ کردن موهای خود را بشوییم؟

• قبل از رفتن به آرایشگاه

اگر قبل از شروع به رنگ کردن موها از محصولاتی استفاده کرده باشید که به طور موقت ریشه را بپوشاند، آرایشگر نمی تواند رنگ پایه ای که می خواهد روی آن کار کند را ببیند. بنابراین روزی که به آرایشگاه می روید از رنگ های موقت یا ماژیک یا ریمل مو استفاده نکنید. البته استفاده از شامپوی خشک قبل از رنگ کردن موها اشکالی ندارد. اگر موها کثیف هم باشد رنگ می گیرد، اما برای آرایشگر خیلی کار راحتی نیست که روی موهای کثیف و عرق کرده کار کند!

نکات مهم قبل از رنگ مو، قبل رنگ مو چه کنیم

این مطلب هم شاید براتیان مفید باشد:

آموزش چند فوت و فن در رنگ مو

• مشورت در مورد رنگ مو

اگر یک عکس از رنگ مویی که دوست دارید در گوشی تان ذخیره کرده و با خودتان به آرایشگاه ببرید، این کار به آرایشگرتان خیلی کمک می کند. شما باید تا حدودی با نمودار رنگ موی استاندارد، برای شناخت موهای رنگ شده و طبیعی آشنا باشید: شماره 1 مشکی و شماره 10 روشن ترین پلاتینه ممکن است. اگر می خواهید موهایتان را کوتاه نیز بکنید، حتماً قبل از رنگ کردن این کار را انجام دهید چون در وقت و هزینه صرفه جویی میکنید و هم بهتر است اول موها را مدلی که دوست دارید بزنید بعد تصمیم بگیرید که چه رنگی به آن مدل مو می آید. حالا که نکات قبل از رنگ کردن موها را می دانید، ادامه متن را بخوانید تا انواع مختلف هایلایت را بشناسید و این که کدام نوع برای شما مناسب تر است.

نکات مهم قبل از رنگ کردن مو
نکات مهم قبل از رنگ کردن مو

• انتخاب تون سرد یا تون گرم در رنگ مو

یک قانون کلی است که انتخاب رنگ مو شما نباید بیش از دو تن با رنگ طبیعی شما فاصله داشته باشد. – توجه داشته باشید که با افزایش سن، این ویژگی‌ها تشدید می‌شوند و پوست روشن‌تر می‌شود در این صورت رنگ موهای خیلی تیره را فراموش کنید و به دنبال رنگ های روشن باشید.

انتخاب تون سرد یا تون گرم در رنگ مو

اگر دوست دارید موهایتان تون سردی داشته باشد، از کلماتی مثل “خاکستری” استفاده نکنید. وقتی افراد روی کلمه خاکستری تأکید می کنند، آرایشگر بیش از حد و به صورت افراطی از این تون رنگی استفاده می کند و در آخر احساس می کنید موهایتان آن طور که باید بلوند نشده است. در عوض از کلمه “بلوند با تون سرد” استفاده کنید. اگر واقعاً می خواهید موهایتان بلوند شود، حتماً از همان کلمه استفاده کنید. اگر بگوئید که میخواهید موهایتان تون بلوند با تون سرد باشد، یعنی پایه ی 8 یا 9 را می خواهید.

مطلب زیر هم شاید برای شما مفید باشد:

تاریخ انقضا، مدت ماندگاری ،طول عمر لوازم و محصولات آرایشی چقدر است؟

• سریع ترین راه تشخیص علاقه مشتری

سریع ترین راه برای تشخیص این که مشتری تون سرد را ترجیح می دهد یا گرم، این است که ببینید از چه نوع جواهراتی استفاده کرده است! اگر از نقره استفاده کرده پس تون های سرد یا خنثی را بیشتر دوست دارد، اما اگر از طلا استفاده کرده، معمولاً تون های گرم تر را ترجیح می دهد.

 

هرنوع کپی برداری از مطالب سایت بدون لینک به مطلب ممنونع بوده و پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.