چگونه با آرایش صورت خود را باریک تر نشان دهید

چگونه با آرایش، صورت خود را باریک تر نشان دهید

برای نشان دادن صورت به صورت لاغر و باریک ، می‌توانید از تکنیک‌های آرایشی مناسب استفاده کنید. برای یادگیری تکنیک های آرایشی لازم است در دوره های آموزش خودآرایی یا دوره آموزش گریم و میکاپ یک آموزشگاه آرایشگری زنانه شرکت کنید و به صورت حرفه ای تکنیک های آرایشگری را یاد بگیرید.

در زیر تکنیک‌هایی برای آرایش باریک تر صورت آورده شده است:

  1. کانتورینگ (Contouring): با استفاده از پودر کانتورینگ تیره رنگ، با پودر را در نقاطی که قرار است باریک شوند با فرچه آرایشی پخش کنید، با این تکنیک می‌توانید صورت خود را باریک تر نشان دهید. نقاطی که باید کانتورینگ شوند، شامل دو طرف بینی، زیر گونه و  اطراف گوش ها هستند.
  2. روشن کردن نقاط مرکزی صورت: با استفاده از فرچه آرایشی صورت ، پودر روشن کننده را در نقاط مرکزی صورت، به ویژه در ناحیه بینی و پیشانی بزنید تا ظاهر باریک تری داشته باشید.
  3. استفاده از رژگونه: با استفاده از رژگونه در رنگ‌های روشن و با براقیت کم، می‌توانید نواحی گونه‌ها و لب را روشن تر و برجسته تر نشان دهید و صورت تان را باریک تر دیده شود. این کار باید به گونه‌ای باشد که رنگ رژگونه با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.
  4. استفاده از لایتنر: با استفاده از لایتنر در رنگ‌های روشن و با براقیت بالا، می‌توانید برای باریک تر نشان دادن صورت از آرایشگران ماهر استفاده کنید تا آرایشی مناسب با تکنیک‌های باریک تر کردن صورت داشته باشید. آرایشگران ماهر یک آرایشگاه زنانه خوب می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، صورت شما را باریک تر نمایش دهند. همچنین، می‌توانید با مشورت با آرایشگر خود، نکات دیگری را برای آرایش باریک تر صورت دریافت کنید.

تکنیک های آرایشی باریک و لاغر کردن صورت

تکنیک های آرایشی باریک و لاغر کردن صورت

تکنیک کانتورینگ

کانتور کردن یکی از مهمترین تکنیکهای آرایشی برای متمایزکردن مرزهای اجزای صورت است. اول زیرسازی را (۲درجه از پوست خود تیره تر) در کناره های صورت، جایی که مو روییده و زیر استخوان های گونه، برای ایجاد سایه و گودی زیر گونه انجام دهید. با کشیدن های لایتر (سایه روشن) در طول مرکز پیشانی تان، زیر چشمانتان، سر چانه تان آن را تکمیل کنید. حالا همه را پخش کنید.

استفاده از کانسیلر

از کانسیلر برای زدن مثلث زیر چشم استفاده کنید. یک کانسیلر کوچک روی پیشانی و چانه کافی است. سپس آن را با انگشتان خود یا یک اسفنج آرایشی مخلوط کنید. اکنون صورت روشن تر، باریک تر و مشخص تر به نظر می رسد.

استفاده از کانسیلر برای باریک کردن صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.