آموزشگاه آرایشگری زنانه دارای مجوز رسمی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه دارای مجوز رسمی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده دارای مجوز رسمی فنی حرفه ای در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده در سال 1381 مجوز رسمی خود را از سازمان فنی حرفه ای در همان مکان فعلی آموزشگاه دریافت کرد. این مرکز از همان اوایل شروع به کار خود ،یکی از آموزشگاه های پرهنرجو در در غرب تهران بوده و هست. آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده ماهانه صد ها نفر هنرجو را به سازمان فنی و حرفه ای برای دریافت مجوز رشته های آرایشگری معرفی میکرد.

سابقه درخشان آموزشگاه سیمای درخشنده

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده با بیش از 20 سال سابقه آموزشی و پرورش هنرجو در زمینه مراقبت و زیبایی یکی از بهترین آموزشگاه های غرب تهران است . این آموزشگاه با داشتن مربیان حرفه ای و ورزیده بهترین آموزش ها را برای کارآموزان ارائه میدهد . آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده برای 46 رشته آموزشی ثبت نام میکند.

آموزشگاه آرایشگری زنانه دارای مجوز رسمی در تهران

ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری زنانه

برخی رشته های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده به علت نداشتن شرایط کارآموز یا بعلت علاقه نداشتن بعضی افراد برای بعضی از رشته ها ، این رشته ها دارای هنرجوی کمتری هستد بنابراین ، این کلاس های این رشته ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود طبعا هزینه این کلاس ها بیشتر میباشد. شما هنرجوی گرامی در صورت تمایل به ثبت نام در هرکدام از رشته میتوانید با آموزشگاه تماس گرفته و کیفیت اموزش را از سرکار خانم درخشنده جویا شوید و در صورت تمایل پیش پرداخت را  برای اطمینان از ثبت نام شما در آموزشگاه و رزرو آموزشی شما ، به صورت آنلاین به حساب مدیریت آموزشگاه (سرکار خانم درخشنده ) واریز کنید  یا حضوری به آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده در ستارخان (غرب تهران) تشریف ببرید و از نزدیک کیفیت آموزشی آموزشگاه را مشاهده کرده و با پرداخت پیش ثبت نام ، در آموزشگاه ثبت نام کنید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه پرهنرجو در تهران

انواع کلاس ها در دوره های آرایشگری فنی حرفه ای

کلاس ها در در آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده در سه گروه (عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی) تشکیل میشود . بعضی هنرجوها به علت ذیق زمان یا شرایط خاص مانند سکونت در شهرستان دیگری به جز تهران ، یا شاغل بودن و …  دوست دارند دوره شون بصورت فشرده  در زمان های خاص برگزار گردد تا زودتر دوره را تمام کنند. به همین خاطر در دوره های خصوصی شرکت میکنند .

ظرفیت کلاس های گروهی(عمومی): 1 الی 3 نفر
ظرفیت کلاس های نیمه خصوصی: 4 الی 6 نفر
ظرفیت کلاس های خصوصی: 7 نفر الی 15 نفر

لازم به ذکر است به خاطر معطل نبودن هنرجویان برای تکمیل ظرفیت دوره های عمومی (گروهی) ، کلاسهای دوره عمومی در صورت ثبت نام بیش از 8 نفر برگزار خواهد شد. شروع دوره ها هر هفته شنبه ها شروع میشود.

در آموزشگاهی ثبت نام بکنید که فقط یک دوره برای رشته مورد نظر دارد .

بعضی آموزشگاه های آرایشگری به خاطر دریافت هزینه بیشتراموزش ها را به دو قسمت مبتدی و پیشرفته تقسیم بندی کرده اند و برای هر کدام هزینه جداگانه دریافت میکنند و علاوه بر این جمع تایم زمانی کل این کلاس ها هم به کل تایم آموزش در نظر گرفته شده توسط فنی حرفه ای نمیرسد .

لیست دوره های فعال آموزش آرایشگری زنانه

در لیست زیر بعضی دوره ها هستند که به آرایشگری زنانه مربتبط نیستند ولی افرادی که علاقه دارند میتوانند قبل از ثبت نام با مدیر آموزشگاه مشاورهع انجام دهند تا در صورت تمایل به ثبت نام شما با مربی مربوط آن رشته هماهنگی لازم بعل اورده شود.

1-کلاه گیس باف با موی طبیعی زنانه (اکستنشن مو)

2-پیرایشگر موی زنانه ( کوتاه کردن موی زنانه)

3-آرایشگر موی زنانه -شینیون (کار دانش)

4-رعايت الزامات سلامت‘ بهداشت وايمني درمحيط كارمراقبت وزيبايي

5-مشاوره در مراقبت پوست ٬مو٬ زیبایی و تناسب اندام

6- کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه (رنگ و مش)

7-مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرم ها

8-مدير آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد

9-پیرایشگر موی زنانه از روی عکس و تصویر (کوتاهی موی ژورنالی)

10-پیرایشگر کودک (کوتاهی موی دخترانه)

11-پیرایشگر ابرو و صورت زنانه (اصلاح صورت و ابرو)

12-پیرایشگر موهای زائد با موم (اپیلاسیون)

13-بافت مو

14-متعادل ساز چهره زنانه (آرايش صورت)

15-پاکسازی پوست صورت زنانه

16-خود آرایی زنانه

17-چهره پرداز کودک – گریم بالماسکه (دخترانه)

18-ارايشگر عروس

19-آرايشگر دائم صورت – میکروپیگمنتیشن ( زنانه)

20-آرايشگر ناخن

21-طراحی با حنا بر روی بدن

22-رنگ کردن موی زنانه

23-دکلراسیون یا بیرنگ کردن مو ( زنانه )

24-لاک زدن ناخن ها و تزیین آنها

25-مدیر آموزش

26-آزمونگر

27-مدیریت بر حوزه آزمون

28-آرایش روز و شب و عروس

29-مراقبت از آزمون

30-مشاوره تاسیس آموزشگاه

31-کوتاهی موی سر با زاویه مختلف

32-کوتاه کردن مو به روش ترکیبی (از روی عکس و تصویر)

33-فرم دادن به ابرو

34-آرایشگر و پیرایشگر زنانه

35-آماده سازی مو قبل از آرایش مو

36-فرم دهی به موها با ابزار

37-آرایش مو (شینیون)

38-اضافه کردن مو به سر (هیر اکستنشن)

39-آماده سازی اولیه آرایش (پایه)

40-متعادل سازی اعضای چهره (پیشانی. ابرو. بینی. گونه. لب. چانه. فک غبغب و گردن)

41-آرایش چشم

42-پداگوژی (مدیریت آموزشگاه)

آموزشگاه کوتاهی مو در تهران- آموزش رنگ مو در تهران

 

آموزش گریم و میکاپ عروس در تهران - اموزش کانتورینگ عروس ، آموزش آرایشگری با مدرک در تهران

حرفه های غیرمرتبط با آموزشگاه آرایشگری

این حرفه ها در آموزشگاه برای بانوان آموزش داده میشود:

43-کاربرد تجهیزات و دستگاه های زیبایی و تناسب اندام    44-مدیر مهد کودک  45-آموزش حقوق شهروندي  46-مربی مهد کودک

همچنین میتوانید بخوانید: کانتور صورت چیست؟ کانتورینگ صورت چیست؟

لوازم و وسایل مورد نیاز دوره ها

هر رشته از آرایشگری وسایل و لوازم و ابزار خاص مورد نیاز خود را دارد با انتخاب رشته مورد نظر میتوان وسایل مورد نیاز آن رشته را مشخص کرد. برخی از این لوازم و یا مواد توسط آموزشگاه آرایشگری به صورت رایگان تهیه میشود و بعضی لوازم هم در قالب یک لیست برای شما ارائه میشود که شما این لوازم را تهیه کنید . این لوازم در قالب پکیج هم توسط آموزشگاه آماده شده است و در صورت تمایل میتوانید این پکیج را از آموزشگاه با قیمت مناسب تهیه کنید..

ورود به بازار کار بعد از آموزش

آموزش حرفه های آرایشگری در آموزشگاه های آرایشگری که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به صورت اصولی و طبق استاندارد های بین المللی آموزش داده میشوند و مخصوص بازار کار هستند ولی هرچه قدر هنرجوعلاقه و استعداد و تمرین بیشتری داشته باشد زودتر و حرفه ای وارد بازار کار میشود . ولی در حالت کلی بعد از آموزش هر رشته ای شما تا حدودی کند هستید و تمرین لازم میباشد . بهتر است بدانید که اکثر حرفه ای ها از اول حرفه ای نبودند و تو کارشون ضعیف بودن ولی با تمرینات زیاد از حرفه ای ها جلوتر افتاده اند و الان هم سمینارهایی برای خود اجرا میکنند.

بازار کار رنگ موی زنانه در تهران- آرایشگاه تخصصی رنگ مو در تهران

مدرک دوره های آرایشگری زنانه

دوره های آرایشگری زنانه که در بالا گفته شد و شامل بیش از 40 دوره میباشد هر کدام مدرک معتبر فنی حرفه ای میباشد . مدارک فنی حرفه ای دارای سه نوع مدرک هستند:

  • مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • مدرک مورد تایید فنی حرفه ای
  • مدرک گذر مهارت فنی حرفه ای

مدرک رسمی فنی حرفه ای آرایشگری

مدرک رسمی فنی حرفه ای بالاترین سطح اعتبار را در میان سه نوع مدرک فنی حرفه ای دارد و به دلیل داشتن کد بین المللی آموزش در 186 کشور معتبر دنیا دارای اعتبار است. در صورتی که قصد مهاجرت دارید یا قصد دریافت ویزای کاری در کشور های دیگری دارید  با داشتن مدرک میتواند از مزایای آن استفاده کنید.

گواهینامه مهارت آرایشگری زنانه ، مدرک بین المللی آرایشگری زنانه تهران - بهترین مدرک آرایشگری زنانه تهران
بهترین مدرک آرایشگری زنانه

مدرک مورد تایید فنی حرفه ای استان

مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای مدرکی است که توسط آموزشگاه برای کارآموز صادر میشود و فنی و حرفه ای با مُهرش آن را تایید میکند . در مدرک مورد تایید فنی حرفه ای نام و آرم آموزشگاه و مدیر موسسه همراه با آرم سازمان فنی حرفه ای قرار می گیرد . این مدرک دارای اعتبار رسمی نمیباشد ونمیتوانید با آن وام یا تسهیلات بانکی بگیرید .

گواهی حضور در دوره اموزشی حرفه ای مهارتی کوتاه مدت آرایشگری زنانه در تهران

 

مدرک گذر مهارت فنی حرفه ای

مدرک گذر مهارتی یعنی اینکه شما آن مهارت را گذرانده اید و مدرک ش هم  پایین ترین سطح اعتبار را در میان مدرک فنی دارد و جز مدارک غیر رسمی می باشد. این مدرک به طور معمول هنگام شرکت در دوره های چند ساعته یا سمینار یا کارگاه های چند ساعته توسط آموزشگاه های آزاد به کارآموزان ارائه می شود و نشان دهنده حضور شما در سمینار، کارگاه و همایش مزبور است. این مدرک برای بالا بردن سطح اعتماد مشتریان و نصب در سالن یا آرایشگاه خوب است.

استعلام گواهینامه آموزشگاه

 

آموزشگاه آنلاین آموزش آرایشگری زنانه

آموزش رشته های مختلف آرایشگری زنانه به دلیل عملی بودن بیشتر واحد های این رشته ها باعث میشود که آموزشگاه های دارای مجوز معتبر هستند و از قوانین آموزشی سازمان  فنی حرفه ای تبعیت میکنند برای آموزش آنلاین ثبت نام نکنند. به همین خاطر این آموزشگاه هم ثبت نام آنلاین آموزشی ندارد.

هزینه ثبت نام در رشته های ارایشگری برای هر دوره چقدر است؟
هر سال شهریه های آموزشی از طرف سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده و به آموزشگاه ها ابلاغ میشود . هزینه دریافتی ما همان شهریه فنی حرفه ای میباشد. برای دریافت هزینه و به روز حرفه مورد نظرتان، با آموزشگاه ما تماس بگیرید .
آیا میتوان بعد از اتمام دوره مستقیم وارد بازار کار شد؟
بله . بعد از اتمام دوره های آرایشگری باید وارد بازار کار شوید تا اینکه یادگیری هاتون را فراموش نکنید و چون شروع کارتون است سعی کنید دستمزد خیلی پایین بگیرید تا هم تمرین کنید هم دست تان روانتر شود.
چگونه میتوانم زودتر وارد بازار کار آرایشگری شوم؟
علاقه شرط اول است .در تمام کلاس ها حضور داشته باشید با دقت گفته ها و توصیه های مربی گوش دهید و یاداشت برداری کنید تمرین کنید و سوال کنید.
من در تهران سکونت ندارم چگونه میتوانم در دوره ها شرکت کنم؟
هیچ مشکلی ندارد خوابگاه های محدوده آموزشگاه را برای شما معرفی میکنیم و آموزش های فشرده برای شما برگزار میکنیم . در این مورد تماس بگیرید و شرایط تان بفرمایید تا بیشتر راهنمایی شوید.
آیا با مدرک آرایشگری میتوانم آرایشگاه افتتاح کنم؟
نمیتوانید با هر رشته ای اقدام به تاسیس آرایشگاه بکنید. برای تاسیس آرایشگاه نیاز است که یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه آموزش دیده و مدرک شان را بگیرید.
آیا شغل آرایشگری جز مشاغل سخت است؟
بله اکثر حرفه های آرایشگری جز مشاغل سخت میباشد تا انجایی که ما اطلاع داریم در بیمه جز مشاغل سخت به حساب نمیاد .

پورتال آموزشگاه سیمای درخشنده دارای مجوز رسمی فنی حرفه ای

😊یک نکته مهم در مورد یادگیری شینیون😋

یک دیدگاه در “آموزشگاه آرایشگری زنانه دارای مجوز رسمی در تهران”

  1. سلام دوستان خوبین . خانوم ها اگر کسی تو لاین آرایشگری تخصص داره من توی یه سالن تو کشورعراق کار میکنم یه همکار میخوام هر لاینی که باشه ماهی 10 میلیون میدن کسی خواست بهم بگه🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.