آموزش آرایشگری عروس ، آموزش آرایش و پیرایش عروس ، انجام خدمات آرایشی ، مراحل میکاپ عروس ، مراحل گریم حرفه ای عروس

آموزش قدم به آرایش عروس در آرایشگاه

آموزش آرایشگری مراحل تخصصی زیرسازی عروس ایرانی

یک آرایشگر حرفه ای برای انجام آرایش خوب عروس باید یک زیر سازی حرفه ای انجام دهد تا مواد آرایش بر روی پوست ثابت بماند و یک ارایش بی عیب و نقص انجام شود .

1- زیر سازی چهره عروس

برای انجام یک آرایش خوب و ماندگار برای عروس، نیاز به زیرسازی حرفه ای آرایش میباشد که توسط یک سری پکیج های مخصوص پوست از چند ماه قبل از روز مراسم انجام میشود.

2- پاکسازی چهره عروس

برخی پکیج های مخصوص پاکسازی و شفاف سازی و آبرسانی پوست وجود دارد که در روز عروسی قابل استفاده هستند و باعث میشوند که پوست تا 8 الی 12 ساعت هیچ چروک یا افتادگی نداشته باشد.

3- لایه برداری پوست مرده

برای برطرف کردن لایه شاخی پوست، ابتدا از پاک کننده فاقد چربی برای دور چشم استفاده میکنیم و سپس از فوم پاک کننده صورت و تونر مناسب برای تنظیم ph پوست استفاده میگردد.

4- از بین برنده چروک چهره عروس

در این مرحله میتوانیم از آمپول، ویال و یا سرمهای از بین برنده چروک استفاده کنیم. ابتدا کلاژن و کمی وایتنینگ یا روشن کننده به پشت پلکها میزنیم و خوب ماساژ میدهیم تا کلاژن جذب پوست شود.

5- لیفت و آبرسانی پوست عروس

از کرم مغذی یا کنسانتره مناسب با نوع پوست، استفاده میکنیم. این کرم منافذ پوست را از بین میبرد و کار لیفت و آبرسانی را انجام میدهد. از پک هیدرودرمی یا آبرسان در مناطقی از صورت که خشک هستند استفاده میکنیم و ماساژمیدهیم.

آموزش قدم به آرایش عروس در آرایشگاه
آموزش زیرسازی عروس

6- خطوط اخم و خنده عروس

در نقاطی مانند خط اخم و خط خنده که خطوط عمیق دارند و شلی و افتادگی پوست مشاهده میشود، از میکرو کرم های بسیار قوی استفاده میکنیم که لیفت آنی انجام میدهند.

مجددا از کنسانتره استفاده میکنیم.

استفاده از پرایمر در پاکسازی پوست

در این مرحله از پاکسازی پوست عروس ، باید از پرایمر استفاده شود. پرایمر چشم و صورت متفاوت است.

ابتدا پرایمر مخصوص چشم را استفاده میکنیم و کمی مکث میکنیم. سپس از پرایمر پوست استفاده کرده و آن را به حالت کششی ضربه ای به پوست میزنیم و صبر میکنیم.

مرحله گذاشتن مژه مصنوعی عروس

از قطره های مخصوص و استریل چشم برای جلوگیری از قرمز شدن پوست استفاده میکنیم و سپس مژه مصنوعی را گذاشته و ادامه آرایش را انجام میدهیم

بقیه را هم باید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.