مدرک فنی حرفه ای دوره مراقبت و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران

مدرک فنی حرفه ای و دوره مراقبت پوست و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران

مدرک فنی حرفه ای و دوره مراقبت پوست و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران

مدرک فنی حرفه ای مراقبت از پوست یا پاکسازی پوست صورت زنانه ، دوره آموزش پاکسازی پوست برای رسیدن به پوست سالم ، شاداب و جوان تر، همیشه طرفداران زیادی را به دنبال دارد. از آنجایی که پوست، اولین سد دفاعی بدن می باشد که وظیفه دفع سموم بدن و مواد زیان آور را از طریق تعرق به دنبال دارد احتیاج به مراقبت زیادی دارد. پوست انسان از اول بهار شروع  میکند به خشک شدن و از دست دادن آب و چربی پوست. به همین خاطر در تابستان و فصل گرما مراقبت از پوست باید افزایش یابد .

 

مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست صورت زنانه

مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست تهران یکی از معتبرترین مدارک دربین مدارک آرایشگری میباشد. چون این مدرک توسط فنی حرفه ای که یک سازمان بین المللی است صادر میشود.

دوره پاکسازی پوست شامل آموزش آناليز كردن سـاختمان پوسـت ، آماده  سازی پوست مشتری ، پاکسازی انواع پوست ، مراقبت های بعد از پاكسازی پوست و به كـارگيری ماسک  صـورت به هنرجو داده میشود. هنرجو در این دوره می آموزد که چگونه آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست بردارد و مواد معدنی و اکسیژن‌دار را به سطح درمیست (لایه زیرین پوست) برساند و تمام منافذ آن را تمیز کند.موارد آموزشی پاکسازی پوست با حرفه متعادل ساز چهره زنانه در ارتباط است .

مدرک پاکسازی پوست ، مدرک مراقبت های پوست ، مدرک فنی حرفه ای
پاکسازی پوست ، مراقبت های پوست

شرایط تحصیلی برای دریافت مدرک فنی حرفه ای مراقبت پوست

شرایط تحصیلی مدرک فنی حرفه ای مراقبت پوست ، حداقل تحصیلات برای دریافت مدرک تخصصی پاکسازی و مراقبت های پوست صورت زنانه باید دیپلم باشد و هنرجو باید دارای توانایی جسمی و ذهنی باشد . برای این دوره پیش نیاز هیچ رشته ای لازم نیست .

مدرک مربیگری پاکسازی و مراقبت های پوست فنی حرفه ای

دوره پداگوژی و مربیگری پوست برای ارائه روش و اصول تدریس و تکنیک های آموزشی طراحی و اجرا میشود . دوره مربیگری پوست دارای استاندارد جهانی است و در یک آموزشگاه مراقبت و زیبایی برای بانوان آموزش داده میشود.

پس از ثبت نام و آموزش حرفه پاکسازی و مراقبت پوست، شما از طریق آموزشگاه به واحد ارزشیابی سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و در آنجا از شما آزمون کتبی به عمل می آید و حدوداً بعد از 20 رو نتیجه اعلام می گردد.

شرایط شرکت و احراز صلاحیت دریافت کارت و مدرک مربیگری پاکسازی و مراقبت های پوست فنی حرفه ای:

شرایط فوق دیپلم ها

1- دارای مدرک فوق دیپلم مرتبط با دو سال سابقه کار مرتبط باشید 2- دارای کارت بهداشت از وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی باشید 3- گواهینامه یا مدرک فنی حرفه ای مربوطه (پاکسازی پوست صورت زنانه) را داشته باشید

شرایط دیپلم ها

1- کسانی که دارای مدرک دیپلم میباشند و متقاضی مدرک مربیگری پوست هستند باید 5 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند 2- دارای کارت بهداشت از وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی  3-گواهینامه یا مدرک فنی حرفه ای مربوطه را داشته باشید.

استاندارد مراقبت و پاکسازی پوست فنی حرفه ای در تهران

مراقبت و پاکسازی پوست فنی حرفه ای ، یکی از مراقبت های اساسی پوست است که با حذف سلولهای مرده سطح پوست ، برداشتن گرد و غبار، مواد آرایشی و چربی اضافی در سطح اپیدرم و بازکردن منافذ پوست جهت تنفس ، جذب مواد تقویتی آبرسان و احیاکننده پوست را پاکسازی میگویند. پاکسازی پوست باعث جوانسازی و نرم و لطیف شدن پوست میشود.پاکسازی پوست صورت یکی از حرفه های اصلی مرتبط با گریم و میکاپ صورت عروس و … میباشد و جز  مشاغل عادی و کم آسیب میباشد .

مدرک فنی حرفه ای و دوره مراقبت پوست و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران

دوره مراقبت و پاکسازی پوست صورت زنانه فنی حرفه ای

دوره مراقبت و پاکسازی پوست صورت زنانه فنی حرفه ای ، خلاصه موارد زیر را به صورت تئوری و عملی  یاد خواهید گرفت:

آلودگی زدایی محیطی حفاظت و بهداشت فردی بهداشت فردی و نظافت محل کار
تفاوت های استرلیزه با ضدعفونی آشنایی و پیشگیریی از انواع بیماریها جلوگیری از سرایت بیماریها 
بیماریهای هپاتیت و ایدز بهسازی محیط و گندزدایی پاک کردن و ضدعفونی کردن
انواع بیماریهای پوستی انواع پاک کننده های پوست آموزش جلب رضایت مشتری 
مراقبت های بعد از پاکسازی پوست تاثیر نورخورشید مهارت های عملی

و یکسری مهارت های عملی استفاده صحیح از استرليزاسيون و مواد ضدعفونی کننده ، پاک کردن و ضدعفونی کردن و … انواع بیماریهای پوستی وانواع پاک کننده های پوست و استفاده صحیح از آنها …  ، انواع پوست های چرب و خشک و نرمال و مختلط ، ماساژ قسمت های مختلف صورت (عملی) ، روش انواع پاکسازی ها و … مراقبت های بعد از پاکسازی پوست ، تاثیر نورخورشید ، آموزش تئوری و عملی (کرم های ضد آفتاب پوست ، انواع بازسازی های پوست ، ویتامینه ها و … ) معرفی لوازم کار و مواد مصرفی و … استفاده از درما رولر ، اسکراپ ، اموپول های ترمیم کننده و … و کلی آموزش های دیگر . برای شرکت در دوره پاکسازی و مراقبت پوست صورت زنانه با مدرک فنی و حرفه ای در تهران با آموزشگاه های مراقبت و زیبایی های بالا تماس بگیرید.

 

هزینه دوره تخصصی آموزش پاکسازی و مراقبت پوست با مدرک

هزینه دوره آموزش پاکسازی و مراقبت پوست صورت در آموزشگاه آرایشگری به صورت دوره ی مبتدی و حرفه ای متفاوت می باشد . سرفصل های معرفی شده در بالا شامل آموزش های برای مبتدیان میباشد ولی برای شرکت در دوره تخصصی سرفصل های دیگر و پیشرفته آموزش داده خواهد شد . هزینه دوره مراقبت و پاکسازی پوست پییشرفته زیادتر میباشد. برای دریافت مدرک فنی حرفه ای مراقبت و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران  تماس بگیرید.

هزینه ها متغیر میباشند و تماس بگیرید

هزینه دوره مبتدی پاکسازی پوست

نام حرفه آموزشی آموزش پاکسازی پوست صورت زنانه
پیش نیاز- حداقل مدرک ندارد – حداقل مدرک دیپلم
مدت زمان آموزش 40 ساعت
شهریه کلاس گروهی 400 هزار تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی 700 هزار تومان
شهریه کلاس خصوصی یک میلیون تومان
تاریخ شروع دوره و زمان شروع کلاس ها
(تماس بگیرید زمان کلاس ها با اکثریت هنرجو ها هماهنگ میشود)
روزهای چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 10 الی 16 و شنبه و سه شنبه از ساعت 11 تا  13

مدرک ماساژ پوست صورت ، مراقبت های پوست با مدرک ، آموزش پاکسازی پوست با مدرک

 

دوره هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست در پاکسازی و مراقبت با مدرک فنی حرفه ای

در کلاس هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست در دوره پاکسازی و مراقبت T هیدرودرمی ( آبرسانی به پوست) روشی  برای برطرف کردن خشکی پوست است . بعضی ازافراد به طور طبیعی دارای پوست خشک می باشند وهمیشه ازاین مسئله رنج می برند دراین افراد استفاده ازکرم های مرطوب کننده تاثیر زیادی ندارد به همین علت درمان به روش هیدرودرمی به آنها توصیه می شود دسته ای دیگر ازافراد بدلیل عدم مراقبت ازپوست خود دچاراین مشکل شده اند مثلا شستشوی بیش ازحد پوست یا استفاده کردن از لوازم و کرم های آرایشی غیرمجاز و یا مصرف بعضی ازداروها باعث بوجود امدن این مسئله شده است. به هرحال علت هرچه که باشد پوست خشک را باید هیدراته کرد یعنی باید سلول های آن را از حالت خشکی دراورد و این کاربوسیله دستگاه هیدرودرمی انجام می شود .

هزینه ها متغیر میباشند و تماس بگیرید

دوره پیشرفته پاکسازی و مراقبت های پوست

نام حرفه  مراقبت و پاکسازی پوست
پیش نیاز – مدرک تحصیلی دوره مبتدی پاکسازی پوست صورت –  دیپلمه
مدت زمان آموزش 30 ساعت (فشرده تر هم آموزش داده میشود)
شهریه کلاس گروهی 800 هزار تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی 1.300.000 تومان
شهریه کلاس خصوصی 1.700.000 تومان
تاریخ شروع دوره و تعیین زمان کلاس ها

(تماس بگیرید زمان کلاس ها با اکثریت هنرجو ها هماهنگ میشود)

روز پنجشنبه از ساعت 11 تا 17 و شنبه و سه شنبه از ساعت 11 تا 13

کلاس های مراقبت و پاکسازی پوست با مدرک فنی حرفه ای

کلاس های دوره آموزش مراقبت و پاکسازی پوست صورت فنی حرفه ای به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای در صورت حد نصاب رسیدن تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا پنج  نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر کلاس ها تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. برای شرکت کننده های خانم کارمند یا شاغل و یا خانم های عزیزی که از شهرستان ها تشریف می آورند ، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها و روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز فراهم کرده ایم .و سعی شده است دوره ها در صورت درخواست هنرجو بصورت فشرده برگزار شود.

چه مدرکی بعد از دوره پاکسازی پوست صورت میدهید؟
بعداز اتمام دوره پاکسازی پوست به شما مدرک فنی حرفه ای و بین المللی پاکسازی پوست صورت زنانه اعطا خواهد شد البته در صورت درخواست شما.
آیا دوره پاکسازی پوست به صورت عملی آموزش داده می شود؟
بله ، همه جلسات آموزش پاکسازی صورت به صورت عملی همراه با آموزش عملی و همراهی مربی با هنرجو برگذار می شود. 
من در تهران سکونت ندارم آیا میتوان در دوره پاکسازی پوست شرکت کنم؟
بله. ما آموزش ها رو در روز های متفاوت هفته و حتی روز های تعطیل و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کنیم تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه معتبر که معرفی میکنیم نیز استفاده کنند.
هزینه آموزش مهارت پاکسازی پوست چقدر است؟
آموزش مهارت پاکسازی پوست برای هنرجویان در دو گروه (خصوصی و عمومی ) اجرا میشود که تمام افراد با هر توان مالی بتوانند در این دوره ها شرکت کنند. در صفحه سایت میتوانید هزینه ها را مشاهده کنید.
جزوه آموزش پاکسازی پوست هم دارید؟
بله . برای دوره آموزشی پاکسازی صورت جزوه آموزشی کل دوره برای شما داده میشود.
مدت زمان دوره آموزش پاکسازی پوست چقدر است؟
مدت زمان آموزش پاکسازی پوست در دوره عمومی دو هفته است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و کارمند یا شاغلان ، دوره های آموزش خصوصی به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار میشود.
آیا با مدرک پاکسازی پوست فنی حرفه ای میتوانم مجوز تاسیس آرایشگاه را بگیرم؟
خیر، برای تاسیس آرایشگاه باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا هفت تا دوره های تخصصی مشخص شده آرایشی را بگذرانید.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره پاکسازی و مراقبت پوست فنی حرفه ای

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره پاکسازی و مراقبت پوست فنی حرفه ای در آموزشگاه های آرایشگری بر عهده آموزشگاه میباشد که عبارتند از: دستگاه بخور، قلم مو، کاسه، دما رولر، کاردک ، شانه ، پد پاک کننده، پیش بند، حوله،کرم ، ماسک و کرم آبرسان، ماسک زیبایی،محلول گیاهی شفابخش، اسکراپ (لایه بردار) ، پک استریل مشتری، لوسیون ، شیرپاک کن ، دستگاه میکرونیدلینگ ، دستگاه میکرودرم ، تیرچه کومدرنکاسه ، دستگاه RF، دستگاه های فرکانسی، سرسوزن ، سرم سدیم کلراید . برای شرکت در دوره پاکسازی و مراقبت پوست فنی حرفه ای در آموزشگاه های آرایشگری تهران با شماره های بالا تماس بگیرید .

آموزشگاه پاکسازی پوست ، آموزشگاه مراقبت های پوست ، آموزشگاه تخصصی پوست

آیا بعد از گذراندن دوره پاکسازی و مراقبت پوست با مدرک میتوان درآمدزایی کرد؟

در هر دوره ای که ثبت نام کنید (مبتدی ، تخصصی ، فوق تخصصی) میتوانید بعد از اتمام این دوره ها کسب درآمد کنید ولی هر چه قدر سطح آموزش تان زیادتر باشد بطبع سطح خدمات دهی شما گسترده تر خواهد بود و با تسلط کامل تمامی درخواست های مشتریان خود را مبنی بر پاکسازی ، آبرسانی ، ترمیم پوست و صورت را به راحتی انجام دهید.

 

بازار کار دوره پاکسازی و مراقبت پوست چگونه است؟

با توجه به تبلیغات روز افزون تلویزیون و شبکه های اجتماعی و … برای زیبایی و مراقبت های پوست و گسترش دنیای مد و زیبایی باعث شده است خانم های زیادی به سمت خدمات مراقبت و پاکسازی پوست کشیده شوند. بد از اتمام دوره ها قادر خواهید بود خدمات زیر را برای مشتری هاتون انجام دهید: روشن کردن پوست تا ۴ درجه ، رفع تیرگی دور چشم ، از بین رفتن جای کک و مک وجای جوش ، جوانسازی پوست ، استرچ مارک ، بستن منافذ باز، کلاژن و الاستین ساز، جوانسازی ، از بین بردن جوش های سر سیاه و منافذ باز ، از بین بردن چروک های ریز ،درمان افتادی و شلی پوست و کلی خدمات دیگر. پاکسازی و مراقبت های پوستی جز مشاغلی با درآمد متوسط و معمولی به حساب میایند. پیشنهاد ما به آرایشگران حرفه ای در این دوره آموزشی ; در صورتی که به دنبال افزایش درآمد آرایشگاه یا سالن زیبایی تان  هستید، حتما دوره های تخصصی و پیشرفته پاکسازی پوست را شرکت کنید.برای آموزش حرفه پاکسازی و مراقبت پوست زنانه با مدرک فنی حرفه ای در تهران تماس بگیرید.

مدرک بین المللی پاکسازی و مراقبت های پوست برای مهاجرت

مدرک بین المللی پاکسازی و مراقبت های پوست

مدرک پاکسازی پوست صورت زنانه سازمان فنی و حرفه ای برای در بیش از 180 کشور دنیا معتبر میباشد کشور هایی مثل استرالیا ، نیوزیلند ، انگلستان ، آلمان ، کانادا و … معتبر میباشد و کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور  را دارند میتوانند ترجمه شده این مدرک برای فعالیت در خارج از کشور استفاده کنند یا اگر نیاز به تحصیلات تکمیلی داشته باشند این مدرک لحاظ شده و مدت زمان آموزش هاتون کمتر خواهد شد .

چگونه مدرک فنی حرفه ای میکرونیدلینگ پوست را بگیرم؟

میکرونیدلینگ پوست زیر مجموعه رشته تجهیزات پزشکی در فنی حرفه ای می باشد و آموزش هان یک مبحث جداگانه است و مدرک آن تحت عنوان مدرک تجهیزات پزشکی فنی حرفه ای به هنرجو ارائه می شود. برای گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای میکرونیدلینگ باید در رشته تجهیزات پزشکی شرکت کنید. آموزشگاه های کمتری این رشته را آموزش میدهند ولی در سایت آموزشگاه آرایشگری میتوانید آموزشگاه مربوط به آموزش تجهیزات پزشکی در تهران را ببینید .

کلاس فیشیال کامل و پاکسازی پوست صورت

کلاس فیشیال کامل و پاکسازی پوست صورت ، فیشیال چیست ؟ فیشیال به مجموعه مراقبت های پوستی گفته میشود که با هدف رفع جوش و لک، از بین بردن چین و چروک و افتادگی، ریلکس شدن پوست و آرامش انجام میشود. در یک جلسه فیشیال چند مرحله درمان و پاکسازی روی پوست انجام میشود و در انتهای کار ، مشتری علاوه بر تغییر چشمگیر پوست احساس آسودگی و آرامش خواهد کرد.این دوره هم در کلاس های پیشرفته مراقبت .و پاکسازی پوست در تهران تدریس خواهد شد و هزینه اضافی ندارد . ( مشاوره با مشتری ، آنالیز پوست ، آماده سازی پوست ، درما اوف ، میکرودرم (پیلینگ) ) – لایه برداری پوست ، بخور صورت ، تخلیه جوش ها ، ماسک صورت ، ماساژ صورت و …

 

دستگاه پاکسازی پوست میکرونیدلینگ

تاریخچه پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ

تاریخچه بازسازی و جوان سازی پوست صورت و استفاده از ماسک های خراش دهنده (ابریشن) دارای پودر مرمر به زمان مصر باستان بر میگررد . اولین کسانی که متوجه مزایای فوق العاده نیدلینگ پوست شدند دکتر اورنتریک و همکارانش در سال 1995بودند.

در روش میکرونیدلینگ (جوانسازی پوست) سوزن زیرجلدی از طریق ایجاد سوراخی مجاور اسکار، زیر فرورفتگی اسکار یا چروک، فرو برده میشود. عمل آزاد کردن پوست از چسبندگی به بافتهای عمیق، موجب بالا آمدن پوست و ایجاد زخمی کنترل شده می گردد، که در نهایت فرایند بهبود زخم آغاز شده و با تشکیل بافت همبند فرورفتگی اسکار بهبود می یابد.

مراحل استاندارد پاکسازی پوست چگونه است؟

🔮 سوال: کاربران و علاقمندان به آرایشگری در این صفحه از سایت، مراحل پاکسازی پوست را پرسیده بودند که براتون توضیح میدهیم

✅جواب: ابتدا باید نوع پوست را بشناسید پاکسازی پوست با انواع پوست ها و مراحل شان فرق میکند باید تو کلاس های آموزشی شرکت کنید وخودتون برای انواع پوست محصول بسازید ولی ما در کل مراحل به صورت زیر انجام میدهیم.
1- تمیز کردن ارایش
2- شستشو
3- تونر
4- اسکراب
5- تونر
6-ماساژ
7-ماسک
8-ضد افتاب
9-کرم دورچشم

 

سوال :

اکثر خانم ها بعد از اصلاح صورت شان جوش میزند یا ورم و التهاب میکند برای رفع این مشکل چیکار بیاد بکنیم؟

جواب :

برای بعد از اصلاح سوتینگ ژل استفاده کنید‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

استرس و تاثیر آن روی پوست

همه ما کم و بیش دچار استرس میشویم اما این استرس میتواند به طور غیر مستقیم باعث تاثیر روی پوست شود که شایع ترین عارضه پوستی جوش و آکنه هست.

اما چطور استرس باعث جوش و اکنه میشود ؟

وقتی برای مدتی دچار استرس میشوید سطح هورمون کورتیزول در بدن شما بالا میره و افزایش سطح این هورمون باعث تحریک غدد سباسه پوست میشود و سطح ترشح چربی پوست بالاتر رفته و طی مکانیسم هایی که در ادامه اتفاق می افتد  نهایتا باعث بروز جوش و اکنه میشود.

اما راه کار های ساده
✅ سعی کنید ورزش کنید و یوگا انجام دهید.
✅ تغذیه تون رو اصلاح کنید مصرف چربی و نمک رو کاهش دهید.
✅ آب کافی بنوشید.
✅ روتین پوستی رو به درستی انجام دهید و فیشال ماهیانه داشته باشید.

67 دیدگاه در “مدرک فنی حرفه ای و دوره مراقبت پوست و پاکسازی پوست صورت زنانه در تهران”

  1. با سلام
    من مادرم حدود ۴۰ روز پیش پلاسما کرده و لک افتاده دور چشمش آیا میره ؟
    فقط زینک میزننه و گاهی ترمیم کننده . کمی کمرنگ تره شده اما هنوز هست.

    1. سلام عزیزم پلاسما تراپی بخاطر تصعید وتسلای که ایجاد میشه چند روزی دلمه روی پوست میمونه که نباید کنده ویا خارانده بشه دراین صورت جای دلمه ها سریع خوب‌ میشه اما دربعضی از افراد بخاطر بی تجربه بودن کسی که پلاسما را انجام میده جای پلاسما تا چند ماه روی پوست نمایان میشه که باز هم ایرادی نداره بعد از ۴ الی ۶ ماه خود بخود ازبین میرود

  2. با سلام بعد از درمان کامل جوش باید برید سراغ لک
    باید از یک لایه بردار aha
    طبق دستور العمل
    و ضد لک
    کرم ضد افتاب
    و ماهانه فیشال انجام بدید
    و در اخر دستگاه فقط در اتاق پوست برای ماهی یکبار خوبه فیشال 30 درصد ولی مراقبت در منزل 70 درصد کمک کننده است

  3. سلام وقت بخیر . یه سوال دارم پوستم چرب و مختلط هست و مستعد جوشهای هورمونی و اخیرا از ژل شستو ویتالایر و بعد تونر ویتالایر میزنم و ضد جوش رو جوشها زدم و وقتی یه تابمی گذاشت مرطوب کننده اورین زدم خیلی خوب شده و شبها موقع خواب کرم شب cienالمانی هست میزنم خیلی خوب شده و هر ۴ ساعت ضدافتاب لایسل میزنم خوب شده ولی لک زیاد دارم و یه دستگاه پاکسازی میخوام بگیرم برای خودم و کارایی خوبی داشته باشه و به چه وسیله های نیاز دارم . لطف میفرمایید راهنمایی بفرمایید .‌ممنونم

    1. سلام خانم مهراسا
      دستگاه خاصی را نمیتوان پیشنهاد کرد . بهتر است شما کارآیی دستگاه را از فروشنده بپرسید یا از کاتالوگ دستگاه استفاده کنید . چون الان تحریم هستیم فکر نکنم دستگاه خوب یا اروپایی در بازار موجود باشد و بیشتر از 95 درصد اجناس چینی هستند و این اجناس هم بیشتر به صورت دوره ای وارد بازار میشوند و در دوره بعد دستگاه دیگری میارنند و نمایندگی خاصی ندارند که گارانتی داشته باشد. به همین خاطر در این مورد تحقیقات لازم را خودتان انجام دهید بهتر است .

  4. سلام ..بعد از اینکه مدرک فشیال پوست رو گرفتیم ..چگونه میتوانیم مجوز کار بگیریم ..که بخواهیم مستقل کار کنیم

    1. سلام خانم بهار
      مدرک فنی حرفه ای شما به عنوان مجوز کار میباشد. شما هر جایی که نیروی خدمات پوستی لازم است بخواهید برید کار کنید مدرک فنی حرفه ای دارید مشکلی نخواهید داشت.

  5. برای ثبت نام دوره ها ، با چه شماره ای تماس بگیریم ، فقط قیمت زدید و تایم آموزش ، شماره تماس نیست

  6. سلام استاد .من پوست ام چربه با چه شوینده ای بشورم پوستم همش جای جوش لک میشه چه راهی واسه جوابدهی پیشنهاد میدین .سه جلسه میکرونیدلینگ کردم پوستم بدتر شد لک هاش❤️❤️❤️❤️❤️

    1. سلام عزیزم شما باید پوست خودتون را با فوم شستشو دهید وسعی کنید درطول هفته سه بار صورت تون را با ژل واش ولیف حوله ای شستشودهید به مرور جای جوش ولک چند درصدی بهبود پیدا میکنه و نیدلینگ را باید افراد باتجربه انجام میدادند با‌توجه به عمق استاندارد نیدل که موجب لک‌ نمیشد.

  7. سلام من مدرک پاکسازی دارم می خواهم مدرک کاربر تجهیزات بگیرم
    مدرک تحصیلی تا چه مقطعی باید باشه برای کاربر تجهی ات؟

  8. من بندر عباس دوره به حساب خصوصي كه بنظر من نيمه خصوصي بود شركت كردم براي فشيال با كار با دسنگاه ٣٢٧٠ ازم گرفتن كه فقط با برند استادرم كاركردن فقط خودشون كاركردن به ما اجازه ندادن ودستگاه هم فقط ميكروندلينگ كه مال خودم بود اموزش دادن همين نه بيشتر من اصلا راضي نيستم از اموزششون

    1. متاسفانه بعضی ها از سادگی مردم مخصوصا شهرستانی ها سو استفاده میکنند و هزینه های زیادی را بابت تبلیغ و آموزش محصول خودشون میگیرند که کار خوبی نیست .

      به نظر شما چه اسمی برای اینگونه افراد میتوان گذاشت؟

      ❌❌توجه فرمایید ❌❌

      ❌❌ برای ثبت نام در هر آموزشگاهی تعداد کل کلاس ها ، مدت زمان هر کلاس ، از نظر اعطای مدرک ، هزینه کلی ، تعداد جلسات عملی و نظری و … را سوال کنید .

      ❌❌بعضی آموزشگاه ها زمان کل دوره را 10 جلسه و … میگند ولی اصول فنی حرفه ای اینگونه نیست . یعنی از کلاس ها کلی میزنند و به هزینه اضافه میکنند . مواظب اینگونه افراد باشید .

        1. تمامی آموزشگاه های بالا مجوز فنی حرفه ای دارند و دارای بیشترین هنرجو هستند .

  9. من در دوره پاکسازی شما تابستان شرکت کرده بودم خیلی عالی بوده . یکی از دوستانم رو برای آموزش معرفی کرده کرده ام البته ایشون از تهران نیستند و از اصفهان تشریف میارند یه مقدار این دوره تو یه آموزشگاه دیگه رفته اند ولی ناراضی بودند لطفا به یکی از آموزشگاه تون معرفی کنید . ممنون

  10. آموزشگاه شما بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران هست که از یه هنرجوی بی تجربه ، یه هنرمند با سابقه مثل خودتون می سازه.
    ممنون از اینکه که تمام تجربه های خودتان را به ما منتقل میکنید .

  11. سلام سحر هستم از کرج
    میخواستم در دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران در یکی از آموزشگاه های آرایشگری زنانه که مدرک بین المللی میدهد و در خارج از کشور هم معتبر باشد شرکت کنم کدام آموزشگاه را پیشنهاد میکنید .

    به دلیل مهاجرت میخواهم در عرض دو ماه آموزشم تمام شود .

    1. با بنده ارتباط برقرار کنید تا معرفی کنم مدرک برای کشور کانادا است و میتوانید استعلام بگیرید

      1. لطفا به بنده هم معرفی بفرمایید برای دریافت مدرک و ترجمه برای امریکا یک اموزشگاه خوب و مقرون به صرفه . ممنونم

  12. سلام و عرض ادب خسته نباشید من 15سالم هستش و جوش های سن بلوغ رو صورتم زده بعد این جوشارو کندم و بدتر شده و الان متاسفانه لک هاش به رنگ قهوه ای رو صورتم مونده خواهشمندم لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه این لک ها رو از بین ببرم و همچنین جوش ها؟؟

    متشکرم🙏

  13. برای چین وچروک ریز صورت راهکاربدید که صورت صاف وشفاف بشه ممنونم ازتون❤️❤️🌹🌹🌹🌹

    1. امروز ترفند های زیادی برای ازبین بردن چین وچروک وجود داره از جمله استفاده از نخ وپی آر پی ولیزر وکربوکسی تراپی وپلاسماتراپی و لیفت بوتا کس وژل وفیلر وهایو تراپی و…. بیتگی به انتخاب خودتون داره

  14. سلام من زمستون گذشته پیاده روی رفتم بدون سایه بان وضد آفتاب صورتم لک آورد حالاچیکار کنم حداقل کمرنگ شه باتشکر🙏🙏🙏🙏

    1. صورت خود را هر ماه یکبار میکرونیدلینگ انجام دهید وضد افتاب و کرم دور چشم‌ بادتون نره

      این کامنت را هم حتما بخونید

  15. سلام استاد من پوستم خیلی تیره وکدر هستش دکترم رفتم فایده نداره به نطرتون چی استفاده کنم ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

    1. سلام عزیزم اگر پوست شما ژنتیکی تیره نباشه مطمئن باشید که بر اثر رعایت یک سری از کارها پوست‌ شما روشن وروشنتر خواهد شد به شرط اینکه هر روز صبح صورت خود را با یک شوینده مخصوص پوست خودتون ویک لبف حوله ای کاملا شستشو دهید سپس خشک کنید واول کرم ضد افتاب وروی ان یک کرم نرم کننده ویا مرطوب کننده استفاده بکنید وبعد از دوساعت یک کرم روز وکرم دور چشم استفاده کنید واخر شب مجدد با شوینده شستشودهید وبک کرم وایتنینگ ویا آ اچ آ ۲۰ درصد به صورت تان بمالید وصبح مجداد کارهای روز قبل را تکرار کنید ودر طول یک هفته یک بار پاکسازی پوست انجام دهید پوستی صاف وروشن وشفاف خواهید داشت

    1. پاسخ فرحناز پارسا

      اگر سوختگی در اثر موادشیمایی ودکلره و فر و….بوده وامید به احیا نداره تنها جاره کار نوک‌گیری ووکوتاهی هست واما اگر کراتین مو سالم وکوتیکول مو صدمه دیده میشه بوسیله کراتینه کردن احیا بشه بهتره کراتینه کنید واز ماسکهای ویتامینه استفاده کنید وریشه مو را دائما با روغن فندوق وکندش ماساژ‌دهید

    1. پاسخ مژده اصلانی

      سلام عزیزم اصولا ترکهای شکم بعد زایمان اگر مرتب با کرم ماساژ دهید به مرور زمان ازبین میرود اما اگر جا ماند نیدلینگ کنید ویا کربوکسی تراپی انجام دهید ودغیر اینصورت تا زمانیکه هنوز صورتی رنگ است با درمارولر خودتون رولروتراپی کنید صد درصد ازبین خواهد رفت

  16. ژل پاک کننده آرایش صورت و چشم **** بدون نیاز به شستشو، انواع آرایش، حتی آرایش های ضد آب و بادوام را از صورت و چشم پاکسازی می نماید، به گونه ای که هیچ آثاری از باقیمانده آرایش را به جای نخواهد گذاشت. این ژل پاک کننده آرایش، فاقد بو و چربی، ضد حساسیت و بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست به آرامی آرایش صورت را پاکسازی نموده و چهره ای بسیار صاف و نرم را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است این محصول از آنجاییکه مورد تایید متخصصین پوست و چشم قرار گرفته، مناسب انواع پوست، حتی پوست های حساس نیز می باشد.

  17. سلام ارایشگران عزیز
    یه سوال فوری دارم
    چند تا کرم و ماسک پاکسازی صورت و اسکراب خوب معرفی کنید واسه مشتری میخوام
    لطفا جواب بدین میخوام بخرم

  18. سلام ،،،می خواستم بپرسم برا شروع میکاپ میشه ازالکل 70درصد برا پاکسازی پوست صورت استفاده کرد؟؟؟ممنون اگه جواب بدید

    1. پاسخ فریده:
      سلام عزیزم سعی کنید از تونرها یا لوسیون ها استفاده کنید ممکنه با الکل پوست دچار حساسیت بشه

      اگر هم خواستید استفاده کنید از ترکیب اب و الکل استفاده کنید

  19. سلام کسی درمورد کرم پودر دائم تجربه ای داره که خوبه یانه؟ من پوستم روشنه فقط بخاطریه مقدارلک میخام پوستم صاف ویکدست بشه به نظرتون خوبه پوست را یکدست میکنه یا نه..لطفا اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه

    کسی انجام نداده کرم پودر دائم را.. کسی خبر نداره به چه صورته

  20. خانوم ها کسی میکرودرم انجام داده؟ خوبه یا نه؟
    میخوام بدونم هر چی لک روی صورت داشته باشه کاملآ پاک میشه یا نه؟؟؟

    1. میکرودرم کارش پاکسازی پوست و از بین بردن جوش هاس مخصوصا سرسیاه کاری به لک نداره لک وازبین بردنش مبحث ش جداست

    2. بستگی ب لکه ای که روی پوست و تاثیرگذار منکه برای مشتری هام انجام میدم راضی بودن و واقعا لکه های رو صورتشون خوب شده

  21. پاسخ ghazaleh:

    سلام ریزش سکه ای مو یک بیماری خودایمنی است که در آن گلبول‌های سفید به اشتباه به فولیکول‌های بدن حمله می‌کنند. ومو بصورت سکه ای میریزد که گاهی خود بخودمجدا رویش مو داره واما گاهی اوقات دیگه مو در نمیاد
    رایج‌ترین شیوه‌ی درمان این بیماری، تزریق کورتیکواستروئیدها است. داروهایی که با نام کورتون هم شناخته می‌شوند. کورتیکواستروئیدها داروهای ضدالتهابی قوی هستند که باعث سرکوب سیستم ایمنی می‌شوند. شکل مصرف دارو بسته به شرایط شما و نظر پزشک متفاوت است. بیشتر از تزریق موضعی این دارو استفاده می‌شود ولی گاهی کرم‌های موضعی و داروهای خوراکی نیز به بیماران داده می‌شود.
    متاسفانه درمان‌خانگی ندارد

    1. پاسخ فاءزه :

      سلام اول باید از لحاظ درونی چک شوید وعلت بروز لک را جویا شوید سپس پاکسازی درطول هفته یکبار انجام دهید وهر روز یک بار با لیف وفیش واش مخصوص پوست خشک صورتتان را بشویید واز ضد افتاب یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید که خودتون بعد از مدتی کم رنگ شدن لک وشفافیت پوستتون‌را مشاهده میکنید

  22. سلام مدارک داده شده قانونی است؟ و یا باید تحت نظر پزشک باشد؟ قوانین انرا بفرمایید
    با تشکر

  23. سلام خانم ها میشه بهم کمک کنید من پوست ام خشکه هر وقت کرم گریم میزنم پوسته پوسته میشه صورتم چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.